آیا ممکن است برای بازگرداندن کلیه های آسیب دیده در بیماری کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا ممکن است برای بازگرداندن کلیه های آسیب دیده در بیماری کلیه

آیا ممکن است برای بازگرداندن کلیه های آسیب دیده برای بیماری های کلیوی؟ مشخص شده است که در بیماری های کلیوی گذشته را نمی توان به طور کامل درمان می شود، با این حال روش برای درمان بیماری های کلیوی - برای از بین بردن این علائم و محافظت از کلیه باقی مانده از آسیب بیشتر. اما این روزها، کلیه های آسیب دیده را می توان به برخی معینی کاهش می یابد، قبل از او به نکروز می افتد به طور کامل.

آیا دیالیز برای تعمیر کلیه های آسیب دیده مفید است؟

به عنوان یک دکتر، ما فقط می خواهید برای بهبود وضعیت جسمی خود را بدون همودیالیز. از آنجا که دیالیز - این فقط یک روش جایگزینی کلیه برای تصفیه سم است. اما او می تواند هر گونه بیماری درمان نمی کنند. اگر شما انجام دیالیز یک بار، شما بر روی آن تمام عمر خود را تکیه می کنند. طب گیاهی چینی ما شناخته شده به عنوان Osmotherapy پزشکی mikrokitayskoy می توانید سم پاک و ایجاد یک محیط خوب برای استفاده از سلول های بنیادی ما به ترمیم سلول های کلیه آسیب دیده است. بنابراین دستیابی به هدف از درمان بیماری کلیه خود را.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی چیست؟

Osmotherapy به طب میکرو چینی - درمان کاملا جدید بر اساس داروهای گیاهی چینی سنتی، که هزاران سال پیش ظاهر شده است. این کاملا ترکیبی از جوهر طب گیاهی و تجهیزات مدرن پزشکی و فن آوری با هم به بهبود اثربخشی دارو. این یک درمان خارجی، که در آن مواد مخدر را نابود می توانید به ضایعات کلیوی به طور مستقیم و به طور موثر نفوذ است.

با استفاده از این درمان، بیماران مبتلا به اختلال خفیف کلیوی ممکن است این شانس را به مانند یک فرد عادی زندگی است. برای آن دسته از بیماران با نارسایی شدید کلیوی نیز می تواند یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز یا پیوند کلیه زندگی می کنند.

اگر شما می خواهید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد طب میکرو چینی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، شما می توانید ما نامه Asya.yue@mail.ru، واتساپ / وایبر 86 13292893707 ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما به سعی خواهد کرد به شما کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: